• Welcome to the new Commander Owners Group Forums. Please bear with us as the kinks are worked out and things are tweaked. If you have any questions or issues with the new platform, please post them here.

Und wieder einer neuer in der Gruppe

klinik

New member
Koblenz / Rheinland Pfalz
Hallo liebe Commander Liebhaber,
ich bin Peter 45 Jahre alt und komme aus Koblenz / Deutschland und fliege zur Zeit noch eine Socata TB 10.
Bin auf der Suche nach einem Commander 112 TC / TCA oder aufwärts.
Wenn jemand sein Schätzchen veräußern möchte, der kann mir gerne Bescheid geben.
Ich freue mich unter euch zur sein.
Vielen Dank und einen schönen Tag euch allen.
Mit freundlichen Grüßen
Peter Klein

Hello dear Commander lovers,

I am Peter 45 years old and come from Koblenz / Germany and am currently still flying a Socata TB 10.

I'm looking for a Commander 112 TC / TCA or up.

If someone wants to sell their sweetheart, they are welcome to let me know.

I am happy to be among you.

Thank you very much and have a nice day to you all.

Best regards

Peter Klein

Welcome to the group Peter. And thank you to both Craig and Google translate;).

Actually built into my iPhone. Hold, hi-light needed text and select translate from the pop-up features. Easy peasy Welkomen Peter!

Hallo Peter,
Willkommen in der Gruppe der Commander-Eigentümer. Sie können auch sehen, ob Sie einen 112 oder 114 Hot Shot finden können. Drüben auf Ihrer Seite des Teichs gibt es einige davon.

Actually built into my iPhone. Hold, hi-light needed text and select translate from the pop-up features. Easy peasy Welkomen Peter!

Don't be an iPhone snob - works the same way in Android - select - then hit translate. :rolleyes:

love this place...learn something everyday...
Welcome Peter!

Welcome Peter!

Craig, thank you for that info.

Peter
There is a 112TC for sale at ATAviation (UK)

Regards

Bob.

Hello Bob, I had already considered the Commander at ATAviation (UK). Do any of you know this aircraft and can report something about it?

Hallo liebe Commander Liebhaber,
ich bin Peter 45 Jahre alt und komme aus Koblenz / Deutschland und fliege zur Zeit noch eine Socata TB 10.
Bin auf der Suche nach einem Commander 112 TC / TCA oder aufwärts.
Wenn jemand sein Schätzchen veräußern möchte, der kann mir gerne Bescheid geben.
Ich freue mich unter euch zur sein.
Vielen Dank und einen schönen Tag euch allen.
Mit freundlichen Grüßen
Peter Klein

Willkommen Peter: Ich stimme dir, die Commander 112TC ist am besten, Ich liebe es!!!

Back